მეოთხე დღის რეფლექსია
ტრენინგის მეოთხე დღე დაიწყო წინა ტრენინგის მასალის გახსენებით.შევისწავლე პროექტებით სწავლება. გავეცანით და წავიკითხეთ კურსის მონაწილეების რეფლექსიებს და დავუწერე კომენტარები. შევავსეთ ჯგუფურად ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. შევქმენით ვორდის ფორმატში გვერდი და ავტვირთე ჩემს დისკზე და მეილით გადავუგზავნე კონკურსის მონაწილეს.საქაღალდეში შაბლონში განვათავსე პროექტისთვის კითხვები:
ვის არ ეშინია დროის დინების?
|
რატომ
ითვლება პირამიდები მსოფლიო საოცრაბად?
|
სად
მდებარეობს პირამიდები? როგორ მდებარეობს პირამიდები
გავეცანი შეფასების ინსტრუმენტებს
|
ეკატერინე, ზოგადი კითხვა ეფექტურად გაქვთ შერჩეული, ის მკითხველში უამრავ პასუხს ბადებს. ავითარებს მაღალ სააზროვნო უნარებს.
ОтветитьУдалитьძალიან საინტერესო თემაა და ბავშვებშიც აუცილებლად გამოიწვევს დიდ ინტერესს. მესამე ზოგად კითხვას მე ასე ჩამოვაყალიბებდი: როგორ აგებდნენ პირამიდებს?
ОтветитьУдалитьმე ვფიქრობ, თემატური და შინაარსობრივი შეკითხვა რამოდენიმე უნდა იყოს. ზოგადი კითხვა კი მომეწონა.
ОтветитьУдалитьეკატერინე, თქვენს რეფლექსიას გავეცანიდა კითხვები კარგად გაქვთ შერჩეული.ზოგად კითხვაში მოსწავლეებში ცნობისმოყვარეობას აღძრავს.
ОтветитьУдалитьეკა,ჩემო ძვირფასო,მოსწავლეებში ცნობისმოყვარეობის გაღვივება სასწავლო გარემოს საინტერესოს ხდის.
Удалить